De 10 meest gestelde vragen aan ZorgSubsidieKalender – FAQ


De 10 meest gestelde vragen

ZorgSubsidieKalender heeft geen geheimen!



Dit zijn de 10 meest gestelde vragen over de ZorgSubsidieKalender

Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Bel ons op 030-2270037 of mail ons!

1. Welke subsidies en fondsen kan ik vinden in de ZorgSubsidieKalender?

De ZorgSubsidieKalender is een database met meer 1.000+ regelingen:

  • Vermogensfondsen die actief zijn in Zorg en Welzijn, zowel landelijk als regionaal;
  • Subsidies van rijk, provincies en gemeenten, inclusief ZonMw calls en deadlines;
  • Corporate Foundations van zorgverzekeraars, banken en andere organisaties;
  • Crowdfunding platforms;
  • Deadlines en oproepen voor bijzondere prijzen en acties, zoals bv. NL Doet;

Uniek is de kalenderfunctionaliteit, je kunt al maanden van tevoren zien welke deadlines er aan komen en zo tijdig je aanvraag schrijven.
Onze subsidiekalender wordt wekelijks geactualiseerd en met een jaarabonnement heb je altijd toegang en ontvang je ook onze wekelijkse subsidieflits per mail.

2. Voor wie is de ZorgSubsidieKalender?

Voor managers, professionals, financials, beleidsmedewerkers, wetenschappers, adviseurs en ZZP-ers. Kortom, iedereen die zich binnen Zorg en Welzijn bezig houdt met de werving van fondsen én subsidies.

3. Kan ik zelf leren hoe ik zelf een fonds of subsidie kan aanvragen? 

Zeker! Wij geven sinds 2011 de basistraining ‘Word een Pro in Subsidie- en Fondsenwerving!'. Dit trainingsprogramma wordt gemiddeld beoordeeld met een 8,5 en is inmiddels volledig online te volgen. Lees hier alles over dit trainingsprogramma en meld je aan >>

4. Wat zeggen de klanten over ZorgSubsidieKalender?

Wij zijn er trots op dat we zoveel tevreden klanten hebben! Lees hier wat onze klanten zeggen >>

5. Welk jaarabonnement past bij mij?

We hebben jaarabonnementen voor verschillende typen organisaties, groot of klein én ZZP-ers. Voor hele grote organisaties en kennisinstituten bestaat de mogelijkheid van een RSS-feed, je toont dan de database aan je collega's via je eigen intranet. Bekijk hier onze jaarabonnementen >> of bel ons als je vragen hierover hebt: 030-2270037.

6. Hoe weet ik zeker dat ik passende subsidies en fondsen vind?

Met een inhoud van 1.000 subsidies en fondsen is dit de grootste database in Nederland voor Zorg en Welzijn. Ook wordt onze database continu geactualiseerd en maandelijks zijn er gemiddeld 50 nieuwe en vernieuwde regelingen. Onze klanten kunnen ons altijd bellen om mee te zoeken naar de juiste regelingen. Wil jij weten of onze database ook passende regelingen bevat voor jouw doelgroep of project? Ben ons en we zullen je hierover eerlijk en realistisch informeren. 

7. Is de ZorgSubsidieKalender compleet?

Er zijn in Nederland naar schatting 7.000 tot 10.000 vermogensfondsen, waarvan een deel actief in Zorg & Welzijn. Sommige hebben een flink budget en zorgen dat ze goed (online) zichtbaar zijn, andere fondsen blijven bewust ‘onder de radar’ en zoeken zelf projecten die ze willen financieren (zij willen niet gevonden worden). ZorgSubsidieKalender bevat inmiddels 1.000+ subsidies en vermogensfondsen, en zo lang we nog wekelijks nieuwe regelingen vinden zullen we niet zeggen dat we 100% compleet zijn. Maar daar streven we uiteindelijk wel naar!

8. Is de ZorgSubsidieKalender vergelijkbaar met het Fondsenboek of de Fondsendisk?

Nee, de ZorgSubsidieKalender is echt anders:

  • Gespecialiseerd in fondsen en subsidies voor Zorg en Welzijn;
  • Omvat, naast vermogensfondsen, ook vele subsidieregelingen, prijsvragen, crowdfundingplatforms en tijdelijke acties zoals bv. NL Doet;
  • De ZorgSubsidieKalender wordt dus wekelijks geactualiseerd, het is dus een kalender met deadlines. Je kijkt dus maanden vooruit en mist nooit meer een deadline! 
  • Wij brengen de subsidie- en fondseninformatie naar je toe. Je ontvangt wekelijks onze subsidieflits per mail.

9. Kan ik jullie hulp inschakelen bij een fonds- of subsidieaanvraag?

Ja, dat kan! Ons team van adviseurs kan je daarin coachen of zelfs het volledige traject voor je verzorgen, van projectinitiatie tot en met het indienen van de aanvraag. Bekijk hier de adviesmogelijkheden of neem contact op met ons: 030-2270037.

10. Kan ik het jaarabonnement eenvoudig opzeggen?

Ja, al onze jaarabonnementen zijn eenvoudig opzegbaar via telefoon of mail. 

 

Subsidiekalender

.

 

Proefabonnement

.

 

Workshops

.

 

Advies

.


Subsidieflits

.