10 succesfactoren voor je subsidie en fondsenwerving
Gratis webinar voor managers, beleidsmakers, subsidie- en fondsenwervers van zorg- en welzijnsorganisaties
Het is nooit zomaar ‘geluk’ of ’toeval’, als organisaties een succesvolle subsidie- en fondsenwerving hebben voor innovatieve projecten of bijzondere doelgroepen. Zij hebben doordachte keuzes gemaakt en hun organisaties en processen optimaal ingericht. Tipje van de sluier: zij hebben de ‘Heilige drie-eenheid’ voor de werving tiptop op orde. Zo werven zij moeiteloos geld voor hun projecten.
Heeft jouw organisatie de subsidie- en fondsenwerving al goed ingericht?
Hoe is de subsidie en fondsenwerving bij jouw organisatie ingericht? Kan het beter? Efficiënter? Hoe voorkom je dat je geld misloopt of dubbel werk doet? En hoe zorg je ervoor dat de administratie en verantwoording op orde is?
Kort geleden hebben we onze volgers op LinkedIn gevraagd hoe de werving binnen hun organisatie is geregeld. Hieronder zie je het resultaat.
Er zijn meerdere manieren om de processen rond subsidie en fondsenwerving goed in te richten. Er zijn processen die erg efficiënt bij de ene organisatie werken maar misschien helemaal niet bij de ander.
Toch zijn er een aantal ingrediënten voor succes. We delen ze in het webinar: ‘Ontdek de 10 geboden voor succesvolle subsidie- en fondsenwerving!’. We geven dit webinar binnenkort twee keer (zonder replay), zorg dus dat je je tijdig aanmeldt.
Meld je aan
Stance van Heijst, specialist in subsidies en fondsen voor zorg en welzijn, begeleidt regelmatig organisaties bij het goed inrichten van hun fondsen- en subsidiemanagement. Haar tips deelt ze graag met jou in dit webinar.
Doe er je voordeel mee, en ontdek in dit webinar de 10 succesfactoren om jouw organisatie startklaar te maken voor het binnenhalen van mooie projecten.